fredag 2 mars 2007

Tv, musik och Dofus

Har kommit i kapp i Prisonbreak igen, riktigt bra avsnitt de sista! Det är lite utdraget endel saker men man belönas snabbt med kul och oförutsedda händelser! Sen har jag inte kollat på sista delen av Heroes, inte riktigt lika bra men man måste ju se det. Annars var det väll bara Kill Bill: Vol. 1 på Kanal 1 som var värt att se denna fredagen.

Kul att man äntligen fått lite musik i datorn! Jag installerade ju om för ett tag sedan men så svek Telia så då har jag suttit utan musik här ett tag, men så fixade lite med nätverket här hemma så jag kom åt syrrans feta 40+ gig med musik så då klarar jag mej ett tag i alla fall, hon har ju inte världens sämsta smak heller.

Annars blir de bara att sitta och lira Dofus, börjar bli ganska skoj faktiskt! ett snyggt och trevligt litet mmorpg som inte kräver mer än flash i datorn, och vem har inte de!?

Inga kommentarer: