söndag 11 mars 2007

Ja va har man gjort i helgen då?

Festat i många dagar nu, är igång och tömmer resten av helgens vinföråd så här på söndags eftermiddagen. Har hållit mej i någorlunda form enda sen i torsdags faktiskt, inge större incidenter heller, det mesta har varit allmänt lugnt, har hängt med kusinen, syrran, hennes pojk och några andra polare. Idag är det en lugn söndag utan nått bra på Tvn och internet är lika trist de med. Det finns inte mycket annat att göra då än att tröga i sej helgens rester och förhoppningsvis så somnar man kanske i tid med.



Fan ja kom på det att jag har varit otroligt slö på posta bilder den senaste tiden men ja ska ta igen de.. Det har inte varit väder till att man blivit större sugen på att ha med kameran ut heller nu när de varit så mulet och jävligt. Men jag kan ju lika gärna posta den senaste bilden på min egen nuna nu när jag endå har varit igång och lekt lite! Haha jag är allt en liten linslus som alla er andra haha!

Inga kommentarer: