torsdag 8 februari 2007

Soss, arbete & Sidan

Jag var kallad till samtal på socialkontoret här i Ed i går efter en varning som ni alla vet vid det här laget. Mötet gick skit bra, till och med personalen på social avdelningen höll med mej, och liksom jag stod frågande om vad det var för fel på Edshus, fick en stark känsla av att ha rätt i det här fallet, i vilket fall som helst så blev det inget mer med just det här ärendet.

Har varit en så där kaffe kväll idag, så jag känner mej piggast fortfarande fast klockan börjar närma sej halva natten hehe. Ja jag beöver knappast upp till något arbete än på ett tag i alla fall, alla jobben jag har sökt den senaste tiden har inte givit någon frukt och jag ska inte vara på arbetsförmedlingen än på ett bra tag.

Som ni ser så har jag pysslat lite smått här på bloggern, bytt lite färger och lagt till en bild och sånt smått för att få det lite trevligare, jag tycker jag lyckats bra!

Inga kommentarer: