måndag 15 januari 2007

Sökt jobb och sett på film

Sökt 5 arbeten idag, men jag ser fortfarande ingen lösning på situationen. Det har inte kommit ett enda jobb här på orten sen årsskiftet som jag kan söka, tyvärr pratar jag varken danska eller norska så det finns inte ens plats på mej på Syskes, fattar ni inte ens Sykes kommer man in på hehe man kan bara små le åt situationen. Det börjar bli dags att förbereda för återbesöket på arbetsförmedlingen så jag var ju tvunget att i alla fall söka något, så jag skicka mina ansökningar för ett Socialsekreterare jobb, för kommer man till arbetsförmedlingen utan att försökt så ska man ju nu få pisk, tror inte de spelar någon roll vad man sökt än i alla fall.

Nog med misären! Annars har det varit en lugn helg med lite festande, varit lite här och där faktiskt men de har varit trevligt, men nu blir det lugnt ett tag framöver. Sett en hel del film har jag gjort med, The Departed och Apocalypto den förstnämnda var riktigt bra, medan jag känner lite besvikelse för Apocalypto.

Inga kommentarer: